Autokorjaamon kotisivujen

hakukoneoptimonti

tuo uusia asiakkaita

Valtava määrä ihmisiä etsii autokorjaamojen kotisivuja Googlesta joka päivä. Ne autokorjaamojen kotisivut, jotka löytyvät Googlen hakutulosten kärkipäästä kahmivat valtaosan uusista asiakkaista.

Ellei sivustosi löydy tärkeimmillä hakusanoilla Googlen hakutuloksista ensimmäiseltä sivulta, ohjaat asiakkaita kilpailijoillesi.

Chitikan tutkimus tarjoaa pysäyttävää tietoa Google-liikenteen jakautumisesta orgaanisten hakutulosten sijainnin mukaan. Orgaanisilla hakutuloksilla tarkoitetaan sivujesi sijoittumista hakutuloksissa ilman maksettua mainontaa. Yksinkertaistaen Googlen tarjoamaa maksutonta liikennettä sivustollesi.

Tutkimus hakutuloksista, joka koskee myös autokorjaamon kotisivuja

  • Sijoittuminen Googlen hakutulosten 1. sivun ykköseksi tuottaa 34 % valitun hakusanan tuomasta orgaanisesta liikenteestä
  • Mutta suurin lisäys liikenteen lisäämiseen saadaan (143 %), kun sivustosi saadaan nostettua toiselta sivulta ensimmäiselle sivulle, 11. sijalta sijalle 10.

Täältä lisää ko. tutkimuksesta.

Kaikki asiaan perehtyneet tietävät, että Googlen hakutulosten 1. sivu on se paikka, missä haluat näkyä. Sivulta 2 huomattavasti harvempi etsii palvelujasi. Vielä ikävämpää on löytyä hakutuloksissa vasta sivuilta 3, 4 tai 5, ne eivät tuota juuri lainkaan liikennettä sivuillesi.

Korjaamon sivut hakutulosten 1. sivulle vai ensimmäiselle sijalle?

Valitettavasti emme voi luvata, että saisimme sivustosi sijoittumaan haluamillasi hakusanoilla Googlen hakutulosten 1. sivun 1. sijalle.
Sen sijaan voimme luvata, että liikennettä saadaan sivuillesi lisää merkittävästi, kun sivustosi saadaan näkymään hakutuloksissa ensimmäisellä sivulla.

Usein panos/tuotos -suhde on varsin hyvä silloin, kun hakukoneoptimoinnin tavoitteeksi otetaan sijoittuminen ensimmäiselle sivulle.
Mikäli kilpailjat eivät ole olleet valtavasti sinua edellä hakukoneoptimoinnissa, on se 1. sivun 1. sijakin järkevin kustannuksin saavutettavissa.

Autokorjaamon kotisivujen hakukoneoptimointi alkaa tavoitteiden määrittelystä

Mitä korjaamollesi parhaiten sopivat asiakkaat Googlesta hakevat?
Hakusanatutkimus auttaa tunnistamaan, mitä sivustolle kannattaa tehdä, jotta parhaat asiakkaat sivuillesi löytävät.

Tavoittelemasi asiakkuudet, näiden käyttämät hakusanat ja sivustosi nykyinen sisältö määrittelee, miten sivustosi sijoittumista hakutuloksissa lähdetään parantamaan.

Paikallista asiakaskuntaa hakevalle autokorjaamolle toimet ovat erilaiset kuin vaikkapa tietyn erikoisalan korjaamon, joka tavoittelee asiakkaita koko Suomesta tai kansainvälisesti.

Autamme yrityksellesi mielekkäiden tavoitteiden muotoilussa ja niiden saavuttamisessa yksilöllisesti.

Kaarlonkadun huollon sivut hakutulosten 1. sivulle

Alla asiakkaamme kokemus heidän paikallisen autokorjaamon verkkosivujen uudistuksesta ja hakukoneoptimoinnista.
Sivuston uudistuksen tavoitteita määriteltiin Mobiconin tuella. Itse sivusto toteutettiin Digioman verkoston osaajien yhteistyöllä.

Lue alta asiakkaan kokemuksesta Kaarlonkadun huolto Oy:n sivuston uudistuksesta ja hakukoneoptimoinnista. Uudistus tuotti merkittäviä parannuksia niin korjaamon asiakkaiden kuin korjaamon kannalta. Autokorjaamon ajanvaraus on nyt vaivattomampaa.

Kaarlonkadun huolto, autokorjaamo ja huoltoasema, Riihimäki

Merkittäviä parannuksia uusilla sivuilla

Vanhat Kaarlonkadun huollon sivut löytyivät heikosti Googlesta, eikä ne toimineet hyvin mobiilina. Sivuston tekniikka, ulkoasu ja sisältö alkoi olla vanhentunutta, eikä vanhojen sivujen päivitys ollut helppoa. Vanhentuneet sivut eivät antaneet meidän palveluista oikeaa kuvaa, kertoo Kaarlonkadun huollon toimitusjohtaja Arto Jauhiainen lähtötilanteesta.

Hakutuloksissa 5. sivulta ensimmäiselle

Ennen sivustomme löytyi tärkeimmillä hakusanoilla Googlessa vasta viidennellä sivulla, kun ne nyt löytyvät heti 1.sivulta. Sivusto toimii nyt hienosti myös mobiililaitteilla. Se on sisältöä ja ulkoasua myöten taas tässä ajassa ja kuvastaa palvelumme tasoa, kuvailee Arto Jauhiainen onnistunutta muutosta.

Tarvittava tuki sivujen uudistukseen

Sivuston uudistusta oltiin mietitty jo jonkin aikaa, mutta tietotaitoa uudistamiseen ei itsellä ollut ja siksi uudistuksen aloittaminen viivästyi. Mobicon ja Digioma opastivat meitä projektin alkuun ja myös toteuttivat uudet sivut sujuvasti ja helposti puolestamme. Mobicon auttoi tiivistämään sivuille oleellisen palveluistamme. Apu sisällön tuottamisessa nopeutti sivuston valmistumista ja helpotti meitä.

Tärkeimmillä hakusanoilla hakutulosten etusivulle

Erityisen tyytyväisiä olemme siihen, että sivut löytyvät nyt meille tärkeimmillä hakusanoilla Googlen hakutuloksissa ensimmäiseltä sivulta.
Sivujen uudistus on tehnyt huoltojen varaamisesta helpompaa niin meille kuin asiakkaillemme.

Sivut ovat nyt tätä päivää ja palvelevat paremmin

Sivut ovat nyt kaikin puolin tätä päivää ja palvelevat hyvin myös mobiililaitteilla.
Some-päivityksemme uusista kaarlonkadunhuolto.fi -sivuista ovat keränneet paljon tykkäyksiä.

Suosittelemme

Suosittelemme sivustojen uudistamiseen Mobiconin ja Digioman palveluja muillekin.

Toimitusjohtaja Arto Jauhiainen

Kaarlonkadun huolto Oy

Haluatko vastaavia tuloksia?

Ota yhteyttä niin katsotaan, mitä sivuillesi kannattaa tehdä. Saat arviomme nopeasti.

Upeita asiakkaita.

Upeita asiakkaita, joiden kanssa on ilo työskennellä.

Competence Design
SKK Group. logo<br />
Keski-Uudenmaan hoitoapu
Kaarlonkadun huolto, autokorjaamo ja huoltoasema, Riihimäki
Marundo, kehokoutsaus
Marundo, kehokoutsaus