Referenssit myyvät puolestasi

Anna asiakkaiden puhua puolestasi.

 

Hyödynnä referenssejä – myyt helpommin

Ilman luottamusta ei synny kauppaa

Yrityksesi maine perustuu luottamukseen. Referenssit ovat avain luottamuksen vahvistamiseen.
Ilman referenssejä potentiaaliset asiakkaat saattavat epäröidä valita juuri sinut.
Älä anna heidän epäilysten estää menestystäsi.

Esitä vahvat todisteet

Referenssit tarjoavat vahvat todisteet siitä, että olet kyvykäs ja luotettava toimija. Ne todistavat, että olet onnistunut auttamaan muita saavuttamaan tavoitteensa. Anna referenssiesi puhua puolestasi ja vakuuta asiakkaat potentiaalisesta menestyksestä, jonka he voivat saavuttaa kanssasi.

Vakuuta asiakkaat referensseillä

Referenssit auttavat vakuuttamaan haluamasi asiakkaat.

Niiden avulla voit vastata heidän huolenaiheisiinsa ja osoittaa, että olet tehnyt hyvää työtä samankaltaisten asiakkaiden ja asioiden parissa. Referenssit luovat luottamusta ja antavat asiakkaille varmuuden siitä, että valitessaan sinut, he tekevät oikean päätöksen.

Luo referensseillä kilpailuetua

Referenssit eivät ole vain luotettavuuden osoitus, vaan myös kilpailuetusi.

Referensseillä osoitat osaamisesi samankaltaisille potentiaalisille asiakkaille. Näin he tietävät pääsevänsä hyviin käsiin.

Osoita referenssein potentiaalisille asiakkaillesi, että sinulla on todistettu kyky tuottaa asiakaskokemuksia ja tuloksia, joita arvostetaan.

Luo uskottavuutta

Referenssit luovat uskottavuutta. Ne toimivat merkittävänä sosiaalisena todisteena siitä, että olet luotettava ja arvostettu toimija omalla alallasi. Kun potentiaaliset asiakkaat näkevät, että sinulla on vankka ja samaistuttava asiakaskunta, heidän luottamuksensa sinuun kasvaa.

Älä menetä mahdollisuuksia – hyödynnä referenssien voima

Referenssit antavat konkreettisia esimerkkejä siitä, kuinka olet auttanut samankaltaisia yrityksiä menestymään. Hyödynnä referenssejäsi verkkosivullasi ja houkuttele potentiaalisia asiakkaita lukemaan tarinasi.

Osoitat samalla arvostusta asiakkaillesi

Ehdottamalla asiakkaallesi refenssihaastattelua ja referenssitarinan tuottamista, osoitat arvostavasi asiakassuhdettanne.

Panostus asiakkaasi kuunteluun on merkittävä arvostuksen osoitus. Tilaamalla haastattelun yrityksesi ulkopuoliselta tekijältä, haastateltavan on luontevampaa kehua ja suositella palvelujasi.

Lisäksi asiakkaasi saa sivustollasi julkaistavan referenssitarinan myötä näkyvyyttä omalle toiminnalleen. Autan näin osaltasi asiakastasi tavoittamaan uusia asiakkuuksia. Kukapa sellaista ei arvostaisi?

Vedät puoleesi lisää huippuasiakkaita

Referenssit  avaavat ovia uusille asiakkuuksille. Ne vetoavat juuri sellaisiin asiakkaisiin, joita haluat lisää.

Kun potentiaaliset asiakkaat näkevät, että olet tehnyt menestyksekästä yhteistyötä samankaltaisten yritysten kanssa, heillä herää kiinnostus tehdä yhteistyötä kanssasi. Referenssit voivat toimia merkittävänä sysäyksenä uusien kauppojen solmimisessa.

Mikä on referenssi?

Referenssi tarkoittaa asiakkaasi kertomusta siitä, miten yrityksesi tuotteet tai palvelut ovat auttaneet häntä ratkaisemaan ongelman tai saavuttamaan tavoitteen.

Referenssit eivät ole pelkkiä luetteloita asiakkaistasi ja töistäsi tai logoja sivustollasi, vaan ne ovat tarinoita asiakkaittesi onnistumisista yrityksesi palvelujen avulla.

Vaikuttavat referenssit verkkosivuillasi ja muussa markkinoinnissasi toimivat tehokkaana myynnin apuvälineenä.

Referenssi tunnetaan myös nimellä asiakastarina, asiakaskokemus tai testimoniaali.

Tutustu referenssiin

Kaarlonkadun huolto, autokorjaamo ja huoltoasema, Riihimäki

Merkittäviä parannuksia uusilla sivuilla

Vanhat Kaarlonkadun huollon sivut löytyivät heikosti Googlesta, eikä ne toimineet hyvin mobiilina. Sivuston tekniikka, ulkoasu ja sisältö alkoi olla vanhentunutta, eikä vanhojen sivujen päivitys ollut helppoa. Vanhentuneet sivut eivät antaneet meidän palveluista oikeaa kuvaa, kertoo Kaarlonkadun huollon toimitusjohtaja Arto Jauhiainen lähtötilanteesta.

Hakutuloksissa 5. sivulta ensimmäiselle

Ennen sivustomme löytyi tärkeimmillä hakusanoilla Googlessa vasta viidennellä sivulla, kun ne nyt löytyvät heti 1. sivulta. Sivusto toimii nyt hienosti myös mobiililaitteilla. Se on sisältöä ja ulkoasua myöten taas tässä ajassa ja kuvastaa palvelumme tasoa, kuvailee Arto Jauhiainen onnistunutta muutosta.

Katso koko referenssi täältä

Suosittelemme

Suosittelemme sivustojen uudistamiseen Mobiconin ja Digioman palveluja muillekin.

Toimitusjohtaja Arto Jauhiainen

Kaarlonkadun huolto Oy

Opas asiakassuositukset, referenssiopas

Tilaa ilmainen opas!

Anna asiakkaiden puhua puolestasi.

3 helppoa tapaa hankkia arvokkaita asiakassuosituksia.

Anna meidän auttaa

Helpoimmin saat laadukkaat referenssiartikkelit käyttöösi ottamalla Digioman ammattilaiset avuksesi.

Autamme alkuun selvittämällä kanssasi ketkä ja millaiset asiakkaat ovat sinulle ja yrityksellesi parhaita. Seuraavaksi sovimme ja toteutamme referenssihaastattalut valittujen asiakkaiden kanssa.

Haastattelujen jälkeen kokenut copywriter-tiimimme tuottaa laadukkaat ja vaikuttavat referenssiartikkelit puolestasi. Tuotamme yrityksesi myynnin tueksi referenssit, jolla erotut kilpailijoista ja vedät parhaita asiakkaita puoleesi.

Teet myynnistä helpompaa

Referenssit tekevät myynnistä helpompaa ja ovat osa menestyvää yritystä. Ne auttavat sinua rakentamaan luottamusta, erottumaan kilpailijoista ja lisäämään myyntiäsi.

Älä siis menetä mahdollisuuksia – hyödynnä referenssien voima ja ota askel kohti helpompaa myyntiä ja yrityksesi menestystä. Valitse Digioman referenssipalvelut ja aloita myyntisi helpottaminen jo tänään.

Haastattelut

    •  Autamme valitsemaan haastateltavat
    • Sovimme ja toteutamme haastattelut
    • Tuotamme asiakkaiden kertomasta lyhemmät ja pidemmät referenssitarinat

Hyödyntäminen

    • Opastamme referenssien hyödyntämisessä
    • Autamme referenssien julkaisemisessa verkkosivuille
    • Tarjoamme vinkit niiden hyödyntämiseen muualla myynnin tukena

Automaatio

    • Kerromme automaation mahdollisuuksista suositusten keräämisessä 
    • Pääset nauttimaan myös tekoälyn hyödyistä
    • Säästät aikaa ja helpotat työtäsi avullamme

Helpoimmin asiat saadaan kuntoon näin

1. Varaa maksuton vartin avauskeskustelu.

2. Etsimme tarpeisiin sopivat ratkaisut.

3. Sinä nautit tuloksista.

Säästämme aikaasi

Tuottavat verkkosivut ja digi-sovellukset säästävät arvokkainta;
sinun, henkilöstösi ja asiakkaittesi aikaa.

Kasvatamme yrityksesi tuottavuutta, vapautamme aikaasi ja rajaamme yrityksesi digiriskejä.

Upeita asiakkaita.

Upeita asiakkaita, joiden kanssa on ilo työskennellä.

Competence Design
SKK Group. logo<br />
Keski-Uudenmaan hoitoapu
Kaarlonkadun huolto, autokorjaamo ja huoltoasema, Riihimäki
Marundo, kehokoutsaus
Marundo, kehokoutsaus