Tunnista sivustosi digiriskit
Rajaa riskejä – kasvata myyntiä
Tunnistatko sivustosi riskit
ja mahdollisuudet?

Perusta
Toimivatko sivut hyvin myös mobiilina?

Myynti
Selviääkö palvelusi erityisyys sivuilta sekunneissa?
Onko sivuiltasi helppo ostaa?

Digiriskit
Onko sivustosi rikkoutumiseen varauduttu?
Otatko turhia GDPR- ja yksityisyydensuoja-riskejä?
Rajaa digiriskejä – kasvata myyntiä
Heikosti hoidetut sivut ohjaavat kauppoja kilpailijoille.
Ellei sivustosi löydy oleellisilla hakusanoilla googlaamalla ensimmäisten joukosta, hukkaat myyntiä.
Onko käytössäsi dataa, millä sanoilla ihmiset palvelujasi etsivät ja kuinka hyvin he sivuille löytävät?
Huonosti mobiilina toimivat sivut karkottavat asiakkaita
Jo yli puolet verkkosivujen vierailuista tehdään puhelimilla tai muilla mobiililaitteilla.
Jos sivustosi ei ole suunniteltu mobiilikäyttäjille, hukkaat asiakkaita.
Ensivaikutelma yrityksestäsi luodaan verkkosivuilla
Ensivaikutelma sivuillasi määrittelee pääsetkö jatkoon vai siirtyykö hän kilpailijan asiakkaaksi.
Edustaako sivut ylpeästi yritystäsi vai ovatko ne jo melkein nolot?
Kiteytä yrityksesi erityisyys jo ensimmäisissä otsikossa
Tiivistä yrityksesi erityisyys jo sivustosi otsikkoon tai vierailija jatkaa etsimistä muualta.
Tarjontasi erityisyyden kiteytykseen tarvitaan yleensä ulkopuolista näkemystä. Autamme myös tässä.
Tee ostamisesta helpompaa niin myyt enemmän
Kerrotaanko sivuillasi riittävän ytimekkäästi; mitä tarjoat, miten sen saa ja paljonko se maksaa?
Tee ostaminen niin helpoksi, että kaupan voi tehdä suoraan sivuiltasi, ilman turhia kyselyjä.
Kerro keille tuotteesi ei sovi niin vähennät turha työtä
Kun kerrot sivuilla kenelle tuotteesi ei sovi niin ”turhat” kyselyt vähenevät.
Sivuston selkeä sisältö säästää aikaa ja turhiin kyselyihin vastaamiselta.
Löytyykö sivustosi Googlesta hyvin jatkossakin?
Google vinkkaa ajoittain, mitkä asiat tulee olla kunnossa, jotta sivusto ei putoa hakutuloksissa.
Onko näitä tarkistettu sivuilla viime aikoina, jotta se löytyy jatkossa vähintään entiseen tapaan?
Onko sivustosi rikkoutumiseen varauduttu?
Hyvinkin tehty sivusto voi rikkoutua vahingossa tai hakkeri voi saada sen haltuunsa.
Tiedätkö, miten sivustosi ylläpidosta ja varmuuskopioinneista on huolehdittu?
Kenellä on osaaminen, keinot ja oikeudet palauttaa sivusto kuntoon, kun vahinko käy?
Otatko turhia maine- ja yksityisyydensuoja-riskejä?
Saatko näytettyä sivujesi käyttäjälle tai asiakkaalle, mitä tietoja hänestä on tallennettu?
Ellei nämä sivuston kävijän seurantaan sekä GDPR- ja yksityisyydensuoja-asiat ole kunnossa, otat vähintäänkin maineriskin, mutta suuret sanktiotkin on mahdollisia.
Kartoitamme tilanteen ja haemme tarvittavat ratkaisut
1. Kartoitamme sivustosi riskit ja mahdollisuudet.
2. Etsimme kehitystarpeisiin sopivat toteuttajat.
3. Sinä nautit tuloksista.
Varaa riskitön
Digioma kartoitus
Varmista ettei sivustosi karkoita asiakkaita
- Saat kartoituksen viikossa
- Et maksa mitään ellet koe kartoitusta hyödyllisenä
- Tunnistat sivustosi riskit ja mahdollisuudet
- Teet tietoisia päätöksiä sivustosi suhteen
Hinta
297 € alv. 0%
Varaa alta ensin maksuton aloituspalaveri niin tiedät olisiko sivustokartoitus paikallaan.
Kartoitus voi tarjota merkittäviä oivalluksia.
Kartoitus ei sisällä löydettyjen kehityskohteiden tai riskien korjausta, mutta autamme löytämään kehitystarpeisiin sopivat tekijät.

Haluatko keskustella tilanteesta ensin?
Varaa vartin verkkotapaaminen niin puhutaan.
Kasvatamme digipääomaa
Kasvatamme digipääomaa
Verkkosivut ovat sijoitus ja merkittävä osa yrityksen digiomaisuutta.
Kasvatamme verkkosivujesi tuottoa ja digiomaisuutesi arvoa.
Rajaamme samalla digiriskejä.