Tunnista sivustosi digiriskit

Rajaa riskejä – kasvata myyntiä

 

Tunnistatko sivustosi riskit

ja mahdollisuudet?

Perusta

Löytyykö sivustosi hyvin Googlesta?
Toimivatko sivut hyvin myös mobiilina?

Myynti

Onko sivuston ensivaikutelma tätä päivää?
Selviääkö palvelusi erityisyys sivuilta sekunneissa?
Onko sivuiltasi helppo ostaa?

Digiriskit

Onko sivustosi vaarassa pudota hakutuloksissa?
Onko sivustosi rikkoutumiseen varauduttu?
Otatko turhia GDPR-  ja yksityisyydensuoja-riskejä?

Rajaa digiriskejä – kasvata myyntiä

Heikosti hoidetut sivut ohjaavat kauppoja kilpailijoille.

Ellei sivustosi löydy oleellisilla hakusanoilla googlaamalla ensimmäisten joukosta, hukkaat myyntiä.
Onko käytössäsi dataa, millä sanoilla ihmiset palvelujasi etsivät ja kuinka hyvin he sivuille löytävät?

Huonosti mobiilina toimivat sivut karkottavat asiakkaita

Jo yli puolet verkkosivujen vierailuista tehdään puhelimilla tai muilla mobiililaitteilla.
Jos sivustosi ei ole suunniteltu mobiilikäyttäjille, hukkaat asiakkaita.

Ensivaikutelma yrityksestäsi luodaan verkkosivuilla

Ensivaikutelma sivuillasi määrittelee pääsetkö jatkoon vai siirtyykö hän kilpailijan asiakkaaksi.
Edustaako sivut ylpeästi yritystäsi vai ovatko ne jo melkein nolot?

Kiteytä yrityksesi erityisyys jo ensimmäisissä otsikossa

Tiivistä yrityksesi erityisyys jo sivustosi otsikkoon tai vierailija jatkaa etsimistä muualta.
Hyvin usein tähän kiteytykseen tarvitaan ulkopuolista näkemystä.

Tee ostamisesta helpompaa niin myyt enemmän

Kerrotaanko sivuillasi riittävän ytimekkäästi; mitä tarjoat, miten sen saa ja paljonko se maksaa?
Tee ostaminen niin helpoksi, että kaupan voi tehdä suoraan sivuiltasi, ilman turhia kyselyjä.

Kerro keille tuotteesi ei sovi niin vähennät turha työtä

Kun kerrot sivuilla kenelle tuotteesi ei sovi niin ”turhat” kyselyt vähenevät.
Sivuston selkeä sisältö säästää aikaa ja turhiin kyselyihin vastaamiselta.

Löytyykö sivustosi Googlesta hyvin jatkossakin?

Google vinkkaa ajoittain, mitkä asiat tulee olla kunnossa, jotta sivusto ei putoa hakutuloksissa.
Onko näitä tarkistettu sivuilla viime aikoina, jotta se löytyy jatkossa vähintään entiseen tapaan?

Onko sivustosi rikkoutumiseen varauduttu?

Hyvinkin tehty sivusto voi rikkoutua vahingossa tai hakkeri voi saada sen haltuunsa.
Tiedätkö, miten sivustosi ylläpidosta ja  varmuuskopioinneista on huolehdittu?
Kenellä on osaaminen, keinot ja oikeudet palauttaa sivusto kuntoon, kun vahinko käy?

Otatko turhia maine- ja yksityisyydensuoja-riskejä?

Saatko näytettyä sivujesi käyttäjälle tai asiakkaalle, mitä tietoja hänestä on tallennettu?
Ellei nämä sivuston kävijän seurantaan sekä GDPR- ja yksityisyydensuoja-asiat ole kunnossa, otat vähintäänkin maineriskin, mutta suuret sanktiotkin on mahdollisia.

Kartoitamme tilanteen ja haemme tarvittavat ratkaisut

1. Kartoitamme sivustosi riskit ja mahdollisuudet.

2. Etsimme kehitystarpeisiin sopivat toteuttajat.

3. Sinä nautit tuloksista.

Varaa riskitön
Digioma kartoitus

Varmista ettei sivustosi karkoita asiakkaita

  • Saat kartoituksen viikossa
  • Et maksa mitään ellet koe kartoitusta hyödyllisenä
  • Tunnistat sivustosi riskit ja mahdollisuudet
  • Teet tietoisia päätöksiä sivustosi suhteen

Hinta
297 € alv. 0%

Arvo yrityksellesi merkittävä.

Kartoitus ei sisällä löydettyjen riskien korjausta, mutta autamme löytämään kehitystarpeisiin sopivat tekijät.

Haluatko keskustella tilanteesta ensin?

Varaa vartin verkkotapaaminen niin puhutaan.

Kasvatamme digipääomaa

Kasvatamme digipääomaa
Verkkosivut ovat sijoitus ja merkittävä osa yrityksen digiomaisuutta.
Kasvatamme verkkosivujesi tuottoa ja digiomaisuutesi arvoa.
Rajaamme samalla digiriskejä.